Tisdag

Hade en jätte mysig slapp dag igår med pappa, var bara hemma hela kvälle, pluggade och badade ett långt skönt bad med rosenblad och olja i och sånt mysigt:) sen kollade jag på tv med pappa fram till 10, då jag fick en kick att jag för en gångs skull skulle gå och lägga mig tidigt, så jag var i säng redan kvart över 10. och somnade väl runt tio i elva. vaknade lika trött som vanligt även om jag ville inbilla mig att jag var utvilad haha. det krävs nog många tidiga kvällar för att de ska bli så.

Skoldagen var ändå skön, hade för en gångs skull gjort läxorna så de kändes ju härligt:) hihi:$ slutade 11 och gick och åt, vi satt i restaurangen i över en timme och bara pratade. Sen gick jag och Vicky till bussen och åkte hem till vårt fina Oxie... Nu är jag hemma, hade tänkt plugga lite men ska till körskolan om 25 minuter så det känns inte riktigt lönt, det får jag nog göra efter jag kommit hem ist.



I'm way too good for you boy, and you know it..


Kommentarer
Postat av: Musse :)

Jätte vacker :)

2009-11-18 @ 16:01:30
URL: http://ingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0