Söndag, veckans ångest dag..

och då var helgen över igen, de e sjukt så snabbt tiden går, och de känns som det var måndag igår??? och nu e de ångest söndag igen.. bajs..:S
var iaf i stan med min älskade Aya och vår lilla Diva igår, satt först och fikade på Barista medans Diva sov i min väska, sen kom min broder Niinuu och hans små vänner så då gick vi till gustav. Efter en stund lämnade vi Diva till Andy för hon behövde komma hem och äta lite.
sen stötte vi på Elina, och sen kom Jonas holm med sin vän, så pratade vi lite med dom, sen kom fantamej linnea och gänget:) så de blev en liten snabbis verklighets check med dom i Mc sen:)
Sen terrade jag och Aya ninu (som var vårt offer för kvällen) lite till, och sen begav vi oss hem, klockan var typ halv 11 eller något:O riktigt duktigt av mig och Aya tycker jag:)
När vi kom hem åt vi Tacos och sen gick vi in i mitt rum och skördade våra Farmville väldigt fiint. efter det deckade vi riktigt skönt..


Vår älskade
Diiva

<33

Jag vaknade 9 idag:S helt sick om jag får säga de själv.. så jag hoppade ur sängen utan att väcka Aya som sussade så sött:) gick ut och åt sen in i sängen igen, nu sitter jag med datorn i sängen och matar mina fiskar i Fishville, dom är snart vuxna:D

Idag blir de chill dag med bebisAya sen övningsköra med pappii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0