Onsdag.

Dagen började med att vi åkte skridskor med klassen. Ni kan själv föreställa er hur de såg ut, jag e som bambi på hal is asså fyfan alla skrattade åt mig:(. Men man får bjuda på sig själv ibland. Sen åkte vi till Gustav och åt på Mcd, sen tillbaka till skolan. Ännu en kaos dag i skolan. När vi precis hade slutat och kom ut utanför dörren hade de ju så klart börjat snöa... Inget som är blött och kallt är något för mig, sol ska de vara:) så jag fick ju tulta iväg till bussen och åka hem, och försöka att inte somna på bussen som var väldigt krävande som vanligt. Förstår inte, jag kan vara hur pigg som helst hela helgen, vara uppe i ett dygn utan att sova och ändå må bra, men så fort jag kommer till skolan tar jag varje chans jag kan att bara få blunda lite, de kan vara på lektionen till och med. När jag kom hem hade pappa bakat kanelbullar och gjort kaffe, min söta lilla hemmafru:) älskiis min papii<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0