LÖRDAAG

Nu är det lördag:) skit skönt med helt, som så många vet så fick jag och aya en liten pitbull valp för några dagar sen:) så under dom senaste dagarna har vi bara varit med henne:) Diva heter hon och hon är den sötaste pitbull jag någonsin sett. igår åkte vi till stan och hämtade henne från Andy, sen åkte vi hem åt och sov alla tre (A) sen gick vi till aya och sen åkte vi till stan och gick runt och träffade en killkompis:) sen åkte vi hem igen, idag ska vi hämta Diva och kanske gå och visa henne till Zee:) ikväll vet jag inte om de blir fest lr bara chill med Aya bebis <3
Vår älskade Diiva<3





ahahahahahhaha min och Ayas bricka i Mcd igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0