A fight against myself?

Inget känns kul
har tappat livslusten
tar på mig skulden för allting
känns som att alla sviker
känner mig så ensam fast än jag har folk omkring mig
sover dåligt, och även om jag sover länge är jag trött hela tiden
orkar aldrig göra något även om jag har tid

vad ska man göra?
kan ju bara säga att de kan inte bli värre nu väl?
antar att jag får starta på ruta ett och försöka komma tillbaka till den personen jag en gång var, och slippa leva bakom en fasad jag själv byggt upp för att alla ska tro jag mår skit bra, när ångesten egentligen äter upp mig inneifrån..



bortsett från allt detta jävla depp snacket så har jag väl haft en hyfsat bra dag, vaknade klockan 5 på morgonen av att Diva ville gå ut och skita, *jätte kul*. så gick upp med henne och då hade hon precis hunnit sätta sig på golvet och där la hon e jävel, fy i helvete vad de stank i mitt rum, sen blev de inte så mycket sovande efter det efter som hon tvunget skulle sätta sina kalla tassar på min mage hela tiden så jag vaknade plus att jag vaknade av att jag klöktes i sömnen , fick öppna fönstret med de va så sjukt kallt att jag inte heller kunde sova då. så tillslut låg ja bara och mös med Diva en stund sen gick ja upp och fixade mig.
jag åkte och lämnade Diva och kom fram till min skola lite i 9 för att upptäcka att min lektion var inställd, jävla k*k huvuden som hade skickat ut de mejlet 30 minuter innan jag började så ja hade såklart inte sätt de och inte någon annan i min klass heller.
Klockan 10-11 hade vi engelsk, helt sjuk lektion haha.. tur att jag har några cp huvuden i min klass så jag orkar vara på lektionerna..
När jg kom hem pluggade jag innan jag åkte till körskolan. Det gick jätte bra där och jag fick direkt godkänt i dagens moment så de känns skönt att jag slipper träna mer på de:)
Åkte hem, åt med pappa och sen stack han och tränade, jag kunde inte följa med för att jag har psykologiprov i morgon så ska plugga, bajs skola.. men ja som Marcus sa- man tjänar på de i längden:). hoppas det blir så Marcus, så att jag inte gjort allt i onödan..
Nu är min paus över så jag ska fortsätta plugga nu.

längtar bara tills jag får mitt körkort, så jag kan köra åt helvete och slippa allt..


Life goes on?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0