tisdag

var hos Elouta med Aya igår kollade på film, över fet:) sexyboy i filmen:( jaa, sen flippa vi runt lite och så, sen körde han oss hem. Kom hem typ halv 12? så jag gick och la mig direkt, men kunde inte sova, sen när jag väl somnade drömde jag, så vaknade jag direkt. sen var de ännu svårare att somna för då blev jag hungrig:( men somnade iaf efter mycket springande ut och in ur rummet. vaknade halv 7 ÖVER TRÖTT så klart. men jag asade mig själv till skolan och åt frukost på bussen på väg dit hehe. sen hade jag bara en lektion sen slutade jag, 8-9 ^^ så jag åkte hem så tog jag det lite lugnt sen nu bakar jag Lussebullar med Mamma:) gottiiit!!!
Ska plugga snart, har prov i idrott imorn?





This is the way you left me
I'm not pretending
No hope, no love, no glory
No happy ending

This is the way that we love
Like its forever
Then live the rest of our life
But not together


Kommentarer
Postat av: aya

koka att jag nt har prov, läxor elr sånt under hela min gymnasietid:$..

grrrr, filmen va sjuk men hade han vatt ful hade jag nt vatt lika insatt i den:( ni kunde snacka å så men fan heller jag, he was just toooo gooood to be true, couldnt take my eyessss ooofff hiiim!:O hahah. Både sexig som fan och lide bad, kan de bli bättre?:$



love u lille gris<3

2009-12-03 @ 10:29:43
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0