Måndag

Då var helgen över, festade med Sandra i fredags även om hennes fot var knäckt, var med Aya och hade chill kväll i lördags och i söndags blev jag sjuk som en ko och nu ligger jag hemma med 39 graders feber och hostar som jag vet nt vad.. Linnea kommer nog iaf snart hit och gör mig sällskap eftersom jag snart får psykos då jag har kollat på gossip girl på datorn HELA dagen, jaa hela dagen tro de eller ej.

Det börjar närma sig julafton, tråkigt nog.. Jag kommer iaf fira jul med min mamma och min syster, utan kaos hoppas jag.. Vi skulle egentligen gå på en sån enormt stor släckträff med massa folk som ja aldrig ens har sett, men i med att jag ogillar julen så blir de nog bäst att vi bara tar de lugnt hemma.. så de blir som vanligt, fira jul med pappa och hans flickvän den 23 och sedan fira *riktig* jul med mamma och min syster den 24, sen är det ÖVER puuh..

En sak jag har tänkt på nu när jag är hemma och är sjuk (stackars mig) är den här 'dröm' killen vi alla letar efter, en sak jag tänker avslöja är då, han finns INTE , ledsen att behöva göra er alla besvikna, men sanningen svider, tyvärr. Visst det finns vissa som tror att dom har hittat den här killen, eller tjejen, som är perfekt, tss jag säger bara vänta och se för så fort ni vänder ryggen till så kommer de.
Ingen är perfekt och inte förrän folk inser de kommer vi kunna vara nöjda med de vi får.



Frågorna vi ofta inte vågar ställa,
är dem vi är rädda att vi redan kan svaret på..


Kommentarer
Postat av: aya

älskar dig gumman(L)!

Asså nej alla killar e skit. Finns ingen som är fullt ut bra. Även om dem är underbara, sviker dem en i slutändan så man blir förälskad helt i onödan..



älskar dig!<3

2009-12-07 @ 19:00:51
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: aya

& baby vf gillar du nt julen?:O

jag älskar julen:( visste nt du nt tyckte om de(w)

de e nog typ sådär, första saken vi nt har gemensamt:(<3

2009-12-07 @ 19:03:16
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0