Måndag

Ja då var det måndag igen, mycket trevligt, snart jullov.. har väl sina fördelar får iaf sova? sen när jag kommer tillbaka till skolan fyller jag 18 WIHU! grattis till mig där ja. Den dagen ska vara perfekt och den som förstör för mig ska brinna i helvetet (6). Vill iaf tillbringa den dagen med mina älskade vänner. Ni ska veta att ni är mitt allt, utan er hade jag inte kunnat stå på mina egna ben, ni lyser upp min dag,  ni är mina andetag. Utan er hade jag inte funnits, ni har hjälpt mig igenom allt som någonsin hänt och jag är så tacksam för att jag har er, ni är dem bästa och de ska ni aldrig glömma. Jag älskar er i oändlighet!

Där blev jag lite känslig haha, iaf , idag var jag först i skolan, hade en rolig dag med Vicky och Alexandra som vanligt, ni gör min dag asså haha, hade jag inte haft er hade jag fått gå om ett år till om jag ska vara ärlig. Sen åkte jag till stan med Sandra, handlade lite julisar och sen kom Elina och då åt vi sen åkte vi till jägersro och handlade lite mer julisar. En hemskt trevlig dag med dom små mörtarna:) När jag kom till Oxie åkte jag direkt till Aya, vi gick en runda, pratade om allt mellan himmel och jord, Tack för du finns mitt hjärta<3. Nu är jag hemma, tänkte 'plugga' men får se hur de går, orkar aldrig plugga förstår inte riktigt vf? Ha de bra O.o



If you ever see him
If you ever meet
him
If you ever get a chance to sit down and talk to him
Tell him I miss him
Tell him
I need him
I really want him to come back home, back to keep me warm
Tell him I'm sorry, I'm really sorry
Can you
forgive me?
Please forgive me..


Kommentarer
Postat av: Vicky

För det första: shit vad du var olik dig själv i mörkt hår!



För det andra: Gillar bloggen, gillar inlägget! :D <3

2009-12-14 @ 22:30:15
Postat av: aya

älskar dig gumman, 4ever!<3

2009-12-29 @ 00:08:58
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/
Postat av: aya

skit fin i håret. we did it!:d

älskar dig mest:*<333

2009-12-29 @ 00:09:28
URL: http://alexandramarkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0