Onsdag.

hejhopp gummibanan:D dålig update I know;) Får väl börja med att berätta vad jag gjorde i helgen efter som mitt liv är så jävla intressant.. Fredagen tillbringade jag i stan med min kära vän Sandra, hade en mycket trevlig kväll. På lördagen åkte vi till lund och träffade några vänner där, kollade film, hade kuddkrig mm. Sen var de dax för skolan igen, som jag hade längtat... 'visst'. Gick väl som vanligt, somnade på alla lektioner som jag gör varje måndag, och sen åkte jag hem, gick ut med Elouta lite och åkte runt. I förrigår träffade jag och Aya Elouta igen och då blev de lite spänningar. haha, slutade med att HAN fick be om ursäkt för sitt humör och allt var bra igen:) Idag åkte jag med Aya till underjorden och köpte smink, och innan de var vi på UM och beställde tid hos psykologen där som ska se om jag är helt frisk i pannan eller om jag verkligen har börjat bli kär i Aya:$ (haha just kidding).  Efter det lekte vi att vi var lesbiska och alla blev väldigt snopna. Nu sitter vi fiint i min soffa och snart ska vi bomba musik. Skriver senare igen mina vänner:) ha en underbar kväll och gör inget jag inte hade gjort;) (jaa, inte mycket haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0