FREDAG!!!

Hade en underbart mysig kväll med Aya, hennes syster och hennes kompis igår kväll. Åt god mat och massa godis. Hade jätte kul hela kvällen långt in på natten, däremot inte så kul på morgonen klockan 6.00 när vi skulle gå upp. Men det gick det med. Sen bar det av till skolan och där väntade jag först på Sammy sen gick vi på lektionen där en präst skulle berätta om kristendomen, sneade ut toltalt där inne. Sen gick skoldagen ganska fort. efter skolan åkte jag hem och åt sen gick jag till Aya och sov haha. Efter det åkte jag hem så kom sandra och vi snackade lite och så sen gick hon hem för att äta och nu sitter jag här och ser på tv och väntar på henne så ska vi börja fixa oss inför kvällen, vet inte riktigt vad som händer ikväll utom att vi ska träffa några vänner frånKristianstad och Lund. Ha en underbar kväll                                                                                                                                                            


ja här är jag, så som jag ser ut nu..


Kommentarer
Postat av: Sabii

SV; Taack detsamma (:

2009-11-06 @ 17:57:36
URL: http://sabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0