Ännu en gång.

Ja, kom nyss hem från skolan. Nu sitter jag här lite halvfrusen i pappas fåtölj (vet ej hur de stavas). Pappa åkte till sin flickvän så nu är jag ensam än en gång.. har alltid gillat att vara ensam hemma, men när det är så var dag är de inte samma nöje. aa, nog om de. En lektion i skolan idag, sen var den andra inställd och sista orkade jag inte vänta på:) så jag gick till Sandra i Borgar istället. Åt med henne och hennes små vänner först sen blev jag utslängd från majas lektion så då gick jag och höll Vanja sällskap när hon skulle äta:) sen åkte jag och Sandra hem, fixade oss och sen åkte vi till Ayas skola haha:) mycket trevligt.. Snart kommer Sandra hit så ska jag klippa henne, och förhoppningsvis ska hon klippa mig:) 

OBS! Ny design kmr inom kort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0