Söndag...

aa, söndag igen.. bakis från igår som var den sämsta kvällen på länge, masså bråk och skitoch jag tror aldrig ja har varit så arg och skrikit så mycket som jag gjorde igår, jag var så arg att jag hade kunnat slå ihjäl någon och jag menar fullt allvar. e så trött på hur folk beter sig.

Fick iaf gå upp 12 idag även om jag kom hem 5 inatt och är bakis, för att byta däck på pappas bil som jag vill kunna när jag tar mitt körkort, vill inte vara som dom flesta tjejerna som står och väntar på att någon ska stanna och hjälpa dom för dom har fått punktering. efter de packade jag sen åkte jag till mamma, så ska sova här några dagar och jag hoppas verkligen inte att det blir kaos nu, har inte sovit här på flera månader så jag hoppas det går bra..


Fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0