Äntligen fredag

Ja så var denna veckan också slut, det är sjukt hur snabbt tiden går, särskillt när jag tänker på att snart fyllar jag 18? och kan ta mitt efterlängtade körkort(A) hihi...

dagen har väl varit helt okej, utom att jag fick hem en räkning på 3000 kr på mitt mobil abonnemang:O Uups.. Men som tur är så tog pappa på sig skulden då han inte hade berättat för mig att det fanns en gräns på 3000 fria sms, och ja hade skrivit 7000? vet nt riktigt men de e typ 220 om dagen i en månad så det är inte så himla mycket egentligen?

Jag var ute och körde med pappa, jag körde honom till abdos först så handlade vi och så, sen till svågertorp och handlade en sån stjärna man hänger i fönstret, dom e alltid så tråkiga men ja hade sett en igår när ja var där med min mamma och min syster, som var svart och glittrig:D så ja dom som känner mig vet att jag gillar sånt som blänker och glittrar så de var ju klart ja skulle ha den(A)

Nu har jag precis ätit så jag sitter och dricker en varm kopp kaffe, mycket trevligt.. Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig klar för kvällen:) hoppas ni alla får en bra kväll och hör av er om något kul kul händer:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0